• (Android/iOS) Rush Royale: Tower Defense TD coduri de cheat jetoane nelimitate

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ coduri de cheat jetoane nelimitate ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Rush Royale: Tower Defense TD 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Are acelasi meniu ca Clash royale dar e ok

    O prostie de joc avand buget 2 lei! grafica de toata jena! ideea de constructie de toata jena! dar cere bani pe diverse chestii! Sunteti hoti munciti ma la joc si dupa aia cereti!

    Frumos joc

    Alți jucători cu conexiuni proaste la internet vă vor face jocul de nejucat și vă vor face să pierdeți. Foarte frustrant!

    Mi se pare ca acest joc este foarte usor si eficient

    Urăsc jocul... a fost grozav și totul ca acum un an, până când au scos la iveală noi legendare și alt conținut nou, cum ar fi cristale și lucruri de praf... jocul s-a transformat într-un joc complet cu plata pentru câștig, iar anunțul de pe Playstore nu Nu prea Mach jocul în sine...

    Joc uimitor și distractiv cu un p.v.p grozav. și cooperativ

    Nu pot face update jocului....

    Foarte amuzant !

    Rush Royale: Tower Defense TD Strategy eqe

    imi place

    Da dependență. Dar există și alte jocuri similare cu cufere mai ieftine. Dar, de asemenea, există și alte jocuri cu și mai multe reclame.

    Un căcat tipic... Ca și celalalt cacaturi, în reclame nu prezinta una iar în joc, după instalarea, e cu totul alt ceva... Și DC voi faceți asta? Dacă din start nu a-ți arătat în reclama jocul real înseamnă că voi înșiși știți ca jocul adevărat și un căcat și nu va iese dacă-i faceți reclama adevărată... Deci, jocul e un căcat!

    Bike Racing Games : Bike Game სიმულაცია luth

    Hopa... Lmao, am scris o recenzie proastă pentru că a continuat să arate simbolul „wifi prost” în joc, chiar dacă am reușit să intru ÎN CÂT timp era în întreținere, răul meu lol. Vă rugăm să nu faceți din acel simbol roșu WIFI o parte a jocului. Am cheltuit 600 USD pe acest joc, dar va trebui să ștergeți dacă nu o faceți și să nu mai cheltuiți $ inclusiv cecul pe care îl primesc mâine.

    Rush Royale: Tower Defense TD ยุทธศาสตร์ qjgt

    Joc distractiv, dar nu prea multe opțiuni de joc. Trebuie să aveți o opțiune de a juca pe cont propriu pentru a vedea câți dintre șefii puteți învinge.

    Pe cale de furie Dezinstalare!! Rng este un gunoi și dacă nu plătiți cash nu puteți câștiga

    Rush Royale: Tower Defense TD Strategy eqe

    Rush Royale - Random PVP Tower Defense APK - Android ...

    Joc perfect

    Foarte bun joc de apărare a turnului trebuie să fie rapid sau pierzi

    Jocul în sine este bun, dar trecerea de luptă și orice altceva pentru bani reali este prea scump

    Este un joc bun, dar se bazează pe noroc și nu este nevoie de abilități, deoarece atunci când îmbinați cel mai bun personaj, acesta poate deveni cel mai rău și am pierdut de nenumărate ori din cauza asta este doar o prostie.

    Jocul a fost bun inițial, acum cu din ce în ce mai multe actualizări, a devenit un joc plătit pentru a câștiga. Acum nu poți câștiga turnee dacă nu plătești pentru sandale suplimentare. Dezvoltatorii au devenit lacomi.

    Nu știu ce se întâmplă cu toate, dar îmi spune să actualizez jocul. Apăs pe actualizare, mă duce la magazinul de jocuri, dar nu scrie actualizare, îmi spune să joc, așa că apes pe play și mă duce înapoi la cealaltă pagină. spunându-mi să actualizez, există vreo eroare prin asta?

    Office Rush v1.0.5.apk ... Xeno Tactic II Tower Defense v1.3.0 build1.apk 3 Kingdoms TD ... Iphone.CM9-CM10-AOKP.Theme.v1.8-AnDrOiD

    Îmi place jocul e bun...

    Am jucat de aproximativ 5-6 luni acum mi-a plăcut jocul la început, dar actualizarea după actualizare l-a făcut să câștige foarte mult. Acum are 2 pase de luptă și un turneu pe care dacă câștigi primești un card legandary. Există statistici ascunse pentru ratele de pierdere și, cel mai rău dintre toate, aveți nevoie pentru a scăpa de un card legandary pentru a putea actualiza un alt legandary (am avut un card legandary care așteaptă să fie actualizat de aproximativ 2 luni acum) Pentru a obține recompense sporite de la co- op, trebuie să plătiți pietre prețioase sau bani. Și acolo timp limitat.

    Jocul cel mai tare

    Rush Royale: Tower Defense TD ยุทธศาสตร์ qjgt

    Probabilitatea de a obține o îmbinare bună mi se pare al naibii de scăzută... și când încerc să descarc alte jocuri pentru a obține cristale gratuite, acesta blochează și îmi refuză cristalul după ce am finalizat instalarea și încercarea... Mult succes celor care joacă jocul asta... il dezinstalez...

    Acest joc este o adevărată înșelăciune de zaruri aleatorii după ce se uită la șefi și la turnuri, acesta este o înșelăciune de plan și partea cea mai proastă este că, dacă nu este chiar bun, jocurile sunt îngrozitoare pentru a câștiga, nu au evenimente bune și, sincer, o pierdere de timp dacă vrei să joci un joc adevărat, descărcați zaruri aleatorii

    Va rog să închideți jocul pentru o săptămână

    Foarte frumos joc îmi place

    RNG-ul acestui joc pare să mă urăște cu adevărat. Este un joc bun, distractiv, dar este atât de enervant încât, chiar și atunci când am mâna de sus o secundă, o cantitate mică de inamici cu o cantitate mică, trimite un Bedlam, ceea ce este cam bine, DAR APOI ÎMI FORȚĂ PE TOTI. SPRIJĂ unitățile pe mine de fiecare dată. Nu doar câțiva, TOȚI. Înțeleg dinamica, dar Isuse. E ca și cum oppentul meu are degetul în 90% din timp, chiar și atunci când Bedlam vine în teren.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :